fredag 8. juli 2011

FERIE I SVERIGE

Hei søtiser!

I går tok jeg turen til hytta i Sverige sammen med familien og kjæresten min. Veldig deilig å slappe av,
og ta det helt med ro..men i dag regner det. Heldigvis er det opphold av og til, og det er varmt!
Når vi kom i går var det blå himmel og sol. Håper regnet slutter snart, så solen kommer frem.

Onsdag var jeg i Trodheim sammen med minMote gjengen på VG-lista.
Denne gangen var vi kjempe heldig med været! Solen skinte og det kom ikke en dråpe med regn!
Masse mennesker og god stemning. Dagene kunne ikke vært bedre. Vi slapp å bli våte og kalde, hehe!

Dette er hva jeg hadde på meg på VG-lista. Hva synes dere?
Styling pågår.

Under VG-lista var det en person som sto på scenen og ropte at Kriss satt ved en cafe å skrev autografer. 
Dere skulle sett alle som løp. Det ble meter med kø, heehe.


Men det så ut som Kriss koste seg!


Skal innrømme at jeg ble sliten på slutten, men morsomt var det! Synd at jeg ikke kan være med til Bergen
siden jeg er på ferie, men vet at minMote gjengen klarer seg superfint!

Så nå skal jeg dra ned til butikken og handle middagsmat. Vi skal nemlig ha spareribs!
Mmm.. det er så utrolig godt! Gleder meg!

Dere må ha en super fredag!

5 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

Elsket deg i den kjolen!!
Savner deg søta <3
Kos dere på ferie:)

★MK★ sa...

Jeg, prøvde jo å spørre deg om du var der på forhånd da! Hehe. Vi var å spise sushi rett før og gikk ei bakgate like før konserten starta. Allikevel havna vi ganske langt frem, men tror ikke vi hadde fått med oss noen stends uansett. Hehe satt han på Lille å koste seg ja, han er jo nyyydelig da! Var du ikke på nachet da? Var der, men det var nesten flaut med alle kjendisen man skulle prøve å ikke stirre på:P Hvor lenge ble du i Trondheim da?

Jeanette sa...

MK: åja, haha :P *dumme meg* :P dro hjem på kvelden, så fikk ikke vært med på nachet. Men det var like greit, var super sliten, haha! :P ;)

kristinefargerik sa...

SÅ fin du var <3

Kristine sa...

Så morsomt! Skulle ønske jeg også var der!
Veldig fint outfit :)