torsdag 30. juni 2011

TROSSET REGNET I STAVANGER

I går var minMote standen i Stavanger. Desverre regnet det, men vi klarte å holde humøret på topp.
Nå har vi vært veldig uheldig med været. Både i Stavanger og Oslo. Værguden kan ikke like VG-lista, haha!
Men det var kjempe moro! Og alle som ble stylet og sminket ble kjempe fornøyde.

Teamet besto denne gangen av Silje Pedersen, Cornelia, Jon Lundemoen og meg. Et supert team!

Det regnet så mye at det ble vannlommer, men spesielt på et hjøre. Så det var mange ganger vi måtte tømme, hehe.
Makeup artisten Jon Lundemoen. En fantastisk person!
Silje & meg. Var utrolig glad for regnjakken jeg hadde innvestert i, hehe. Den kom godt med!
Jeg er så heldig å få være med til neste by. Trondheim! Så får virkelig håpe at været blir bedre i Trondheim.

Ha en fin kveld!

9 kommentarer:

Maria sa...

Jeg er virkelig så glad på dine vegne med tanke på alt du får lov til å være med på og har gjort det siste halve året :) <3

★MK★ sa...

Dere har så mye fint! Men jeg ser ikke noe i min stil.. Håper været blir bedre i Trondheim=)

Mira sa...

Så koselig! Det høres ut som om du har det gøy-det fortjener du <3

Jeanita Helen sa...

Så gøy at du får være med til Trondheim også! Skal virkelig krysse fingra for bedre vær..
Når skal det være i Trondheim da?

ååh,hærlig regnjakke! Den likte jeg veldig godt:D

tinemarie sa...

Da var dere uheldige, for i dag er det supervær i Stavanger! Typisk:P

Camilla Didriksen sa...

åhh, gøygøy! :)

r sa...

Ser ut som du har det skikkelig gøy for tida!! :)

Regine sa...

klem fra Regine.. :)

Mina Wagner Dameklær sa...

Ser ut som en spennende jobb:)