lørdag 9. juli 2011

DAGEN I BILDER

For en fantastisk dag! Solen har stått og varmet i hele dag! HERLIG!
Vi har solt oss, vært i "sentrum", grillet, spilt badmington og stekt oss enda mer!

Elvis, god gutten.

<3 <3 <3

                                                             Glasscola er det beste! Mmm.

Verdens beste kjæreste <3

Jeg skulle bevise til Stian at jeg også kunne balansere!
(Dere skjønner at jeg har verdens verste balanse, men liker å tro at den ikke er så "ille", haha)

Jeg kom meg opp tilslutt. Skal innrømme at Stian måtte gi meg en hjelpende hånd, haha!

OH YES! Jeg klarte det! *STOLT*

Og, jeg måtte jo prøve ut denne "livsfarlige plankingen" som mange bloggere holder på med, haha. Synes jeg klarte det ganske bra..LOL !

HA EN FANTASTISK LØRDAG ! 

5 kommentarer:

tinemarie sa...

Jeg vil også ha fint vær!! Hehe planken din var bedre enn jeg har fått til! Av en eller annen grunn klarte jeg ikke å ligge med beina rett eller armene:P

★MK★ sa...

Hehe du er morsom og sammen med kjæresten er dere bare søte! Har sett på skjorta di i butikken, men fikk ikke lyst på den før nå;) Kos deg i varmen!

Regine sa...

Fine bilder:) åå, glasscola er best!!!

Mira sa...

Planking lol:P Så ut som en kjempekoselig dag!

Jeanita Helen sa...

Så herlig du er!Planking,haha:)
Kjempe stilig antrekk snuppa:D