tirsdag 28. juni 2011

STAVANGER I MORGEN

Fra venstre: Silje Pedersen, Isabell, meg og Ronja. Kjempe bra team på VG-lista i Oslo.

I morgen tar jeg turen til Stavanger sammen med Silje Pedersen (minmote). Jeg har vært så heldig å få
være med å hjelpe til på standen som skal stå på VG-lista i Stavanger også.  Gleder meg utrolig mye.
Reiser tidlig i morgen og er hjemme på kvelden. Så blir nok en lang, men en fantastisk dag!

Her er noen bilder fra standen som sto på VG-lista i Oslo:









Så hvis du er i Stavanger må du komme innom den rosa standen vår.
Da kan du bli med på en konkurranse der du kan vinne 10 000 kr (gavekort) og en styling med Silje.
Det eneste du må gjøre for å bli med er å bli stylet av Silje og bli tatt bilde av i standen. Kjempe moro!

Ha en super kveld!

9 kommentarer:

Maria sa...

Tror det er hun Ronja som har sminket meg til en photoshoot før, men jeg fikk aldri bildene :(

Kos deg masse på VG-lista i Stavanger! Gleder meg til å møte deg!

Mira sa...

Så gøøøøy :D Snakket med Silje og hun sa det var mye jobbing på gang under VG-lista, så håper ikke dere sliter dere heeelt ut!

Marit sa...

Kos deg masse! :D

kristinefargerik sa...

Heldigris, det virker så utrolig gøy!! :)

Jeanita Helen sa...

Kos deg masse! Så gøy du må ha det:)

Regine sa...

Å, det virker så gøy! Fin du var :)

Benti sa...

Så morro :D Gratulerer som motekonsultent, sikkert kjempe morro!! :D

★MK★ sa...

Såå fint dere har det der da! Blir du med til Trondheim og eller?=)

Jeanette sa...

MK: Takk :) Ja, skal til Trondheim ^^