lørdag 25. juni 2011

ENDELIG ER JEG EN MOTEKONSULENT!


Motekonsulent! Hurra!!
 Endelig er jeg ferdig og kan kalle meg en ekte motekonsulent, hihi! Yeyy!
De siste to dagene har vært kjempefine!

Torsdag hadde vi klassefest. Kjempe moro, og utrolig koselig.
I går fikk vi utlevert diplom, og senere dro jeg med et par venninner fra klassen på Sushi og Wok! Yummi!
Kommer til å savne klassen masse, men vet med sikkerhet at jeg ser de snart igjen.

Majlinda(skoleassistent), Gro, Karen og meg <3

Beklager for at jeg ikke har lagt ut bildene som jeg sa jeg skulle i forje innlegg, men det skal jeg gjøre så fort jeg kan.
Men i dag skal jeg storkose meg! Regnet er borte og solen er fremme. Dette må nytes!

Fikk forresten nydelig blomster, god middag og en kjempe god dessert i går av mamma og pappa!

Yuumy, yummy!!

Ha en fantastisk dag!! 

6 kommentarer:

Marit sa...

Gratulerer så mye! :)

Marit sa...

Gratulerer så mye! :)

Mira sa...

Gratulerer så mye Jeanette!

Kristine sa...

Gratulerer Jeanette :* Vel fortjent!!

Jeanita Helen sa...

Du er så flink! Gratulerer så mye:) Veldig fortjent:D

Savner deg søta!

★MK★ sa...

Kom plutselig på at jeg ikke har gratulert deg!! Vet ikke så mye om utdannelse din jeg. Er det en bachelor eller mer som et kurs? Husker tida jeg var ferdigutdanna, da var det så mye fint hele tida! Hva er den desserten??