tirsdag 14. juni 2011

SNIKTITT

Hei søte lesere!!
I morgen kl 13.15 har jeg shoot.
Vi har eksamen i styling! Kjempe spennende. Vi skal velge en trend for høsten 2011 (september).
Derfor har jeg ikke klart å blogge før nå. På onsdag neste uke, skal jeg inn til tre sensorer med
stylingen min (portoføljen) for å bli vurdert. Iik, i 10 min! Gruer meg, men gleder meg masse til å bli ferdig.

Moodboardet mitt. Hittil er jeg fornøyd, men får se om jeg gjør noen endringer.

Tenkte jeg kunne gi dere noen hint (bilder), og se om dere ser hvilken trend jeg velger.
Moodboardet hjelper sikkert også god del, hehe: 



Så hva tror dere?

Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

★MK★ sa...

Ooh kule saker! Håper det går bra i dag da. Gjør sikkert det neste gang også. Skjønner det ikke er morsomt å stå sånn foran noen å legge ut, men det er jo dette du brenner for - så detta kan du;)

tinemarie sa...

Det var kjempe bra! Jeg tror det blir en stor suksess! :D

Marit sa...

Ilike! :D Håper det gikk bra :D

Mira sa...

Gikk det bra? Håper det!

Elsker det smykket! HVOR er det fra?

Maria sa...

Jeg gleder meg sånn til å se masse ferdige resultater! Du er så flink :)

Jeanette sa...

Mira: Smykket er fra Bianco, men er lånt fra This is PR :)