mandag 20. juni 2011

MYE HAR SKJEDD SIDEN SIST

I dag har jeg hatt min siste teoretiske eksamen. Nå er det bare en praktisk igjen. Styling. Gleder meg masse til å bli ferdig. Den 24.juni er jeg ferdig på skolen. Blir rart, men veldig deilig.

Ble kjempe fornøyd med stylingen, makup, hår, shoot og modell! Jeg hadde en kjempeflink makeup artist, Carina.
Hun fikset både sminken og håret! Og en supersøt modell som het Anna.

Her er noen bilder jeg selv har tatt:









Slik ble resultatet:








Hva synes dere?
Jeg ble hvertfall superfornøyd!

Forje uke skjedde det mye spennende. Etter jeg var ferdig med utplasseringen til Minmote
var jeg så utrolig heldig å få tre oppdrag.

Jeg har fått opplevd så mye spennende. Minner for livet. Fått skrevet artikkel om Esmod Diplomshow, VG-lista
(slik gikk kjendisene kledd) og vært med på standen til Minmote på fredagen. Der Silje Pedersen stylet og da ble du med i en konkurranse der du kunne vinne 10 000 kr og en styling med henne. Kjempe moro! Jeg var så heldig å var den som tok bilder.

Bilder fra de siste dagene kommer i morgen!


En liten smakebit!!

Har du lest noen av artikkelene?
Du kan lese de HER og HER.

Sov godt søtiser!

8 kommentarer:

tinemarie sa...

Så morsomt at du har fått vært på så mye, høres kjempe spennende ut! Den looken ble drit bra!:) Lykke til med siste innspurt før du er ferdig:)

Kristine sa...

Så spennende!! Også så fin hun ble :D <3

Mira sa...

Har lest dem :)

Hun ble veldig fin!

Marit sa...

Ble råtøft! :D

Maria sa...

Gratulerer med utdannelsen! :D

Maria sa...

Du har jammen fått være med på mye spennende. :) Synes modellen ble skikkelig tøff :)

★MK★ sa...

Så sykt mye fett! Ja, kom med bildene=) Modellen ble skikkelig fin, huden ser og ut som perselen og med det håret så ser det faktisk ut som ei dokke! Håper å få se mer=) Nå skal jeg lese!

Kristine sa...

Så flink du er! hun ble kjempefin! :)