fredag 10. juni 2011

DA VAR JEG FERDIG MED UTPLASSERINGEN HOS MINMOTE.

Hei søtiser!

I dag var min siste dag på Minmote. Har vært der i 2uker, men føles bare som noen få dager.
Har hatt en fantastisk opplevelse! En opplevelse jeg aldri vi glemme.
Har lært så utrolig mye! Har fått skrevet, tatt bilder, intervjuet, vært på visninger og PR-byråer.
Jeg blir bare mer og mer sikker på hva jeg vil bli! Så synes det er trist at dette var siste dagen.

Har tatt en del streetstyle bilder, som jeg vil vise dere. Disse kan du også finne på Minmote/Streetsyle.


Mira i buksedress fra H&M, jakke fra Cubus, clutch fra H&M, pelshale fra H&M og sko fra H&M.
Foto: Jeanette Farvik


Julie i cardigan fra Oxmo, topper fra Ginatricot, armbånd fra Suzanna G, tights fra Soaked in luxyry, veske H&M og sko fra Dinsko.
Foto: Jeanette Farvik
Anette i topp fra Bikbok, briller fra Marc Jacobs, veske fra Gucci, skjørt fra Bikbok og sko fra Bianco.
Foto: Jeanette Farvik
Klara i genser fra Second Hand, shorts fra H&M, tights fra H&M, veske fra Spania og sko fra en motevisning,
Foto: Jeanette Farvik


Vivvi i jakke fra Zara, smykke fra Bikbok, genser fra Second hand, bukse fra Bikbok, veske fra Mamas og sko fra Vegabond.
Foto: Jeanette Farvik

Hva synes dere om bildene?
Det ligger noen flere på minmote/streetstyle og jeg tror det vil komme noen fler som jeg har tatt.

Vi fikk en goodiebag før vi dro i dag. Kjempe kos!

Mange fine småting.
Ha en super fredag!!!

8 kommentarer:

★MK★ sa...

Så mange fine jenter med herlig motesans du fant! Ooh jeg og vil ha. Artig å teste ut nye produkter;) God pinse!

Mira sa...

Var kjempehyggelig å møte deg søte :)

Kristine sa...

Så herlig!! :) Heldigris <3 Du er flink :*

gatemote sa...

Kjempeflotte bilder.

Kristine sa...

Så mange fine bilder :) Du er jo flink!

Marit sa...

Flinka! :D

Fashionjunkiie sa...

Kunne du mailet meg bildene du tok av meg?? :-) Vil bare se åssen de ble. Hehe.

Jeanette sa...

Fashionjunkiie: Det kan jeg gjøre :)