torsdag 2. juni 2011

OI DA!

Nå er det en stund siden sist jeg har blogget, og det er ikke uten grunn.
Jeg har hatt så mye å gjøre på skolen at jeg ikke har hatt tid til noe annet.
Endelig er jeg ferdig med alle standpunkt prøvene.

Nå har jeg igjen tre eksamener, så er jeg ferdig! Det skal bli GODT!

Noen av bøkene jeg har lest i, den siste tiden!
På mandag startet jeg på utplassering. Jeg har vært så utrolig heldig å fått utplassering på MinMote.
Der skal jeg være i to uker. Er utplassert sammen med en annen fra klassen også (Cathrine).

Jeg trives kjempe godt! Vi får masse forskjellige ting å gjøre. Siden mandag har jeg fått skrevet litt, tatt bilder,
intervjuet, vært på PR-byråer, visning ++ ! Det er så utrolig morsomt! Så disse to ukene vil nok gå veldig fort!

Men lover bedre blogging fremmover!

Tusen takk for de kjempefine kommentarene på forje innlegg.

Ha en fin kveld søtiser!

5 kommentarer:

tinemarie sa...

Hehe det er lov å være litt under radaren når man har eksamen:) Herlig å være ferdig da! Utplassering høres jo morsomt ut da!

Mira sa...

Gratulerer så mye med utplasseringen! Silje Pedersen er en fantatisk kvinne og du kommer til å lære masse av henne :)

GOD HELG :D

Jeanita Helen sa...

ååh,så spennende:) Heldig du er:D

Lykke til med alt av eksamener;)Vet du kan snuppa <3

★MK★ sa...

Så mye prøver og så kommer eksamen? Shait! Bra du virkelig liker det du holder på med da;) Håper du forteller mye om de oppgavene og opplevelsene du møter gjennom disse dagene

Kristine sa...

Herlig, heldigris :D <3