mandag 6. juni 2011

"BARNAS DAG"

For et nydelig vær det har vært i dag! DEILIG!
Havnet i Frognerparken på ettermiddagen med Stian og noen venner (barnas dag, heehe).
Herlig.
Haha, bildet er genialt. Stakkars Stian som fikk alle oppå seg xP

Senere så jeg film (RIO) med Stian og noen venner. Kjempe kos. 
Filmen var kjempe artig! Anbefales!

Hva har dere gjort?

Tok et "close up" bilde av hva jeg hadde på meg i dag. Kjolen er ikke den jeg kjøpte her om dagen.
Kjøpte denne ifjor. Den er helt skjønn!

Kjole, H&M - Ringer, H&M,Lindex - Klokke,Cmyk.

Sov godt søtiser!

7 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

Elsket kjolen!!;)

Og gøyalt bilde:P hehe

Mira sa...

Så koselig :D

tinemarie sa...

ÅÅrh likte kjolen kjempe godt:)

Kristine sa...

Fina :) Fin kjole!

★MK★ sa...

Så kunstneristisk kjole! var filmen bra eller? Og er Stian kjæresten?;)

Marit sa...

Veldig fin kjole! :)

Jeanette sa...

MK: Filmen var kjempe bra! :)
Ja, Stian er kjæresten min ;)