torsdag 19. mai 2011

HAPPY, HAPPY, HAPPY !

Hei søtiser!

Håper dere hadde en fantastisk 17.mai feiring!
Jeg hadde en superfin dag. Feiret med mamma og pappa tidligere på dagen,
og senere på dagen dro jeg til kjæresten min å grillet! KOS!

De siste dagene har gått i øving, øving og øving til prakttisk prøve! Og endelig er jeg ferdig meg den.
Den praktiske prøven jeg hadde i dag inneholdt:
- Stryke en skjorte.
- Brette en skjorte.
- Knyte et slips.
- Knyte en sløyfe.
- Sy trykksting.
- Sy på knapp.
- Gjenkjenne stoffer.
- Knyte et hodeplagg med et skjerf.

Godt å være ferdig! 
Etter prøven dro jeg å møtte mamma. En velfortjent shoppingtur, hehe!
Var kjempe koselig! Fant meg en cardigan og et par sko. Superfornøyd!



Cardigan fra BikBok! LOVE!





Sko fra Aldo. LOVE!

Hva synes dere? 


En siste ting før jeg tar kvelden. Jeg må fortelle dere om dagen i går.
Vi møtte opp på Fretex istedenfor på skolen.
Der skulle vi samarbeide med Cåre Jånni. En fantastisk person.
Vi fikk to oppgaver av han. Den første skulle vi finne noen klær fra Fretex å style enten seg selv
eller en annen. Jeg valgte å style Karen.


Mine stikkord var: Feminin, Sofistikert, Elegant.

Den siste oppgaven var å lage en forside til et blad som skulle være "Anti Røyk".
Tok ikke noen bilde selv, så bilde kommer senere.

Hva synes dere?

11 kommentarer:

★MK★ sa...

Haha for en prøve dere har, mye jeg ikke har peiling på der:P Lurer veldig på hvordan det hodeplagget var da. Synes du som er sånn motefreak kunne slenge ut noen motebilder og hvorfor dette er den rette looken nå. Har hørt at sløyfer blir hottere og hottere, men ennå ikke sett noen med det.. Bare på tv lissom;) Sikkert vanskelig å få med kjæresten på upstyling. Fiiin cardigen, hadde de den i flere farger? Og herlig navn på han fyrn, hehhehe. Hva hadde du på deg 17.mai?

Mira sa...

Så flink du er :)

Maria sa...

Så kule sko! Love them ;) Og så flink du var til å style, antrekket så veldig "17.mai" ut!

Regine sa...

Oh, skoa var kjempefine!!

Jeanita Helen sa...

Oj,spennende prøve da:)
Hvordan føler du at det gikk?

Ååh,herlige kjøp! Digget sko'a:)

Du er jo bare flink du;)

kristinefargerik sa...

ALDO skoene <3

Camilla Didriksen sa...

åh, jeg elsket skoene :)

Benti sa...

Flink du e da! :D

tinemarie sa...

Morsom men sikkert ikke enkel prøve! Likte cardigan og skoene:) veldig fine:) stylingen var fresh:)) morsomt å gjøre slikt ass! Merker jeg ville mye heller gjort slikt enn å sitte å skrive treningsrapport om min egen trening:p

Marit sa...

Flinka! :) Digger skoene :)

Jeanette sa...

MK: Jeg kan sikkert lage et innlegg om (skjerf) hodeplagg ;) Og prøve å få kjæresten med på "sløyfestyling", hehe ;) men tok desverre ikke bilde av antrekket på 17mai :/ var så mye å gjøre, hehe.. så fikk ikke tid, men hadde på en blondekjole fra topshop, svart tights og høte svarte pumps ;)