lørdag 7. mai 2011

SOL & VARME

I dag har det vært supert vær! Endelig kom solen frem og varmen!
For første gang i år gikk jeg i shorts. Ingen tykk strømpebukse, heehee. Deiiliig!

Tidligere i dag har jeg og en veninne kost oss på Akebrygge. Utrolig deilig å kunne sitte ute og spise i varmen.
Var kjempe koselig!

Utrolig herlig å se sommeren komme med stormskritt!
Flere som har fint vær og koser seg?

Solbriller, DG - Genser, Lindex - Accessories, Lindex, Bikbok, Cmyk - Shorts, Lindex - Sko, Bianco.

Resten av kvelden skal jeg ta det med ro. Formen er ikke helt på sitt beste. Har klart å få foskyvning i kjeven.
Ikke spørr hvordan jeg klarte det, for det har jeg ikke peiling på! Men VONDT gjør det.
Fikk vite av legen at det kunne ta en stund før det ble bra, og hvis det ikke ble bra måtte jeg ta røngten..
får inderlig håpe det blir bedre, slik at jeg slipper det.

Dere får kose dere masse i kveld søtiser!

6 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

*plystre* fin du er snuppa:)
ååh, dere er heldige! Shorts blir nok lenge før vi ser til..
Selvom det er litt sol og det vi kaller varme temperaturer her da:p hehe

Au! God bedring. Håper du slipper det og at det går over av seg selv!

Svar: Takk:) Får se. Blir nok noen bilder fra syden da, så det kan jo være du må vente litt på dem bildene;)hehe

Hjerterdam sa...

God bedring! Jeg skal en liten tur ut å nyte sola nå,mmmm... :)

★MK★ sa...

Herre, det hørtes ikke godt ut! Kjenner det jo sikkert hele tiden da.. Fint å kunne slappa av ute litt og prøve å legge bort alle bekymringene litt da. God bedring=)

Marit sa...

solsolsol! I love it :D

Mira sa...

Været har vært så fantastisk <3

tinemarie sa...

Off da, hørtes ikke bra ut! Får håpe du blir god igjen snart da:)
Her i Trondheim har faktisk varmen endelig kommet! Så slipper jeg å sitte inne å være sjalu på alle som skriver at de har fint vær... NÅ må jeg bare sitte inne å være sjalu OG ikke kunne gå ut i varmen fordi jeg må lese på eksamen:P Gleder meg til ferie!