torsdag 5. mai 2011

"SHOP TIL YOU DROP"

Tusen takk for kjempe fine kommentarene på forje innlegg. Ble kjempe glad av å lese at dere likte det vi hadde gjort!

Tenkte jeg kunne vise dere hva jeg har kjøpt den siste tiden (2 ukene, hehe).
Fant en fantastisk blazer fra BikBok som kan brukes til alt. Utrolig fin farge.
Fargen er nøytral noe som gjør at den vil gå til det meste jeg har, så denne vil bli brukt MYE!

Har også handlet en del smykker. Elsker smykker. Det gjør så utrolig mye ut av et antrekk.
Hvertfall hvis du liker å kle deg enkelt (som jeg), da er smykker et MUST!




Jeg har også funnet en ny bikini! Superfin.
Jeg er glad for at jeg har kjøpt meg bikini nå. Har bommet mange ganger ved å vente til senere,
og da er de fineste bikiniene borte. Så den feilen gjør jeg aldri mer!




Synes mønstret på overdelen var sikkelig fin. Underdelen kjøpte jeg i ensfarget. Passer perfekt til overdelen. 

Jeg synes det kan bli litt mye med mønster på begge delene, men selvføgelig kler noen det.
Jeg går for mønstrete overdel og ensfarget uderdel, fordi jeg har litt hofter og vil dra fokus oppover.

Flere som har gått for innkjøp av bikini?
Hva synes dere om kjøpene?

4 kommentarer:

★MK★ sa...

Enig med deg! Smykker og annet tilbehør gjør jo ofte hele antrekket;) Det er bare sånne småting jeg har kjøpt meg i det site, har ikke funnet noe annet på leenge. Annet enn vårjakka da.. Jeg har ikke kjøpt bikini, bruker ikke sånt jeg sjø. Hehe

Jeanita Helen sa...

Kjempe fine innkjøp!
Likte bikinien godt. Men har ikke selvtilitt nok til å kunne gå med en slik bikinioverdel lengre..
Jeg skulle vell egentlig ha kjøpt mønstret overdel og ensfarget underdel jeg også. Men glemte meg litt da jeg shoppa:) Hehe

Jeg ønsker å se blazern på deg! ;D

Mira sa...

Jeg likte bikinioverdelen GODT!

Camilla Didriksen sa...

så mye fint :D