mandag 9. mai 2011

ER VELDIG KRESEN NÅR DET KOMMER TIL VIN.

Hei søtiser!

Hadde en superfin søndag i går. Møtte to venninner på Akerbrygge for å bare slappe av og kose oss.

Vi valgte å spise på Fridays, men siden det var flere enn oss som syntes de måtte nyte været, måtte vi vente litt,
men det gjorde ingenting. Vi fikk jo en ballong mens vi ventet, hehe.

Karen og Gro gikk for en "Cosmo", men jeg gikk for en milkshake med alkahol. Den var faktisk veldig god, men supermektig!
Klarte ikke å drikke halvparten en gang, haha.

Vi satt å koste oss på Fridays helt til solen bestemte seg for å gå over på den andre siden.
Da flyttet vi oss videre til Eataly. Der koste vi oss med et glass vin, eller hvertfall Karen og Gro.
Jeg kjøpte meg et glass vin (dessert vin), men er utrolig kresen. Så den vinen falt IKKE i smak.
Tok heller å bestilte meg en kaffe latte istedenfor, og den var god, hehe.


Kaffe latten var mye bedre en vinen. Fikk smake Gro og Karen sin, men de falt heller ikke i smak, hehe.

Senere på kvelden dro jeg til kjæresten min og så film. "Due Date" en utrolig morsom film. Anbefales!
Dagen i går kunne ikke vært bedre!

Desverre er ikke dagen i dag like fin. Har økonomi prøve i morgen, så må lese i hele dag.
Veldig surt når det er så fint vær ute, men men.

Ha en fin kveld!

9 kommentarer:

★MK★ sa...

Hehehe likte overskrifa! Finnes det seriøst milkshake med alkahol?? Hvordan smakte den? Jeg er også veeeldig kresen når det kommer til drikke - all mulig slags! Liker ikke varme drikker, øl, vin og få sorter med cider! Hmm nå begynte jeg å lure på om jeg har sett den filmen eller ikke her.. Høres ut som en herlig dag iallefall! Stå på i dag så går det nok bra i morgen. Jeg har forresten lagt deg til på bloglovin;)

Jeanette sa...

MK: Oh yes :P hehe.. den var veldig god, men veldig mektig, hehe.. det smakte is og oreo kjeks :)

Tusen takk :)

Mira sa...

Fin :) Det er så kjeeeedelig å lese/jobbe når det er så fint vær ute... Sett deg på balkongen eller ute i gresset?

Regine sa...

Fine bilder :)

Marit sa...

Fridays! <3 Like overskrifta ;)

tinemarie sa...

Det er så sykt shipt å sitte inne å pugge når det er fint vær ute! Know the feeling!
Fridays har mye godt, den milkshaken så jo drit god ut da:) Enig meg deg på vin, er superkresen selv!

Jeanita Helen sa...

Er enig der! Det er ikke mye vin som er så godt. Rødvin drikker jeg ikke i det hele tatt. Men jo søtere hvitvin er, jo bedre:D

mmh, hørtes veldig godt ut med milkshake m/alkohold i?!!

Så fint det siste bilde av deg var <3

motionocean sa...

Jeg aner ingenting om noen som helst slags drikker (med alkohol så og si), men jeg håper det gikk bra på prøven!!

Kristine sa...

Skal se Due Date i dag, gleder meg :D