tirsdag 3. mai 2011

FANTASTISK !

Dagen i dag har vært kjempe bra, men også stressende! Heldigvis fikk vi veiledning av superflinke Pauline Närholm
Stylingen og shooten gikk kjempe bra! Vi hadde samme makeup artist som jeg hadde på siste oppgave, Pia.
Utrolig flink og sjarmerende! Hun gjorde både makup og hår. Det ble super bra, kunne ikke blitt bedre!

Heldig som vi var fikk vi den samme modellen jeg også hadde på siste oppgave, Nora.
Hun var fantastisk. Vi kunne ikke fått bedre modell! Helt skjønn!

Bak kulissene (Bildene er lånt fra Cornelia):


Alle var så flinke. Så mye forskjellig. Fantastisk!


Her er resultatet av shoten og stylingen. Beklager for dårlig kvalitet på bildene,
men har desverre bare et digital kamera og uten blits blir ikke bildene så bra (vi kunne ikke bruke blits under shooten).
Gleder meg til å få se bildene som fotografen tok!

Resultatet av makeup og hår.



Hele antrekket er lagd av plastfolie of oppblåste matposer.

Hva synes dere? Selv er jeg superfornøyd med resultatet!

8 kommentarer:

tinemarie sa...

Utrolig kult! Fantastisk hva man kan lage av "søppel":)

jeanita_helen_89@hotmail.com sa...

Det så jo HELT RÅTT ut!!:) FLink dere er. Men gleder meg til å se fotograf bildene slik at vi får se mer detaljer:)
Flink,flink,flink er du!

Marit sa...

Så bra det ble :D

Regine sa...

Kjempe fine bilder, så kult det blei!!

Jorunn sa...

Ser kjempe bra ut ;)

Kristine sa...

Heldig du er, så jo helt fantastisk ut!! :o

Maria sa...

Wow, det er kult at dere fikk til det av det materialet!

cornelia sa...

Fin eran modell blev!!! =)