fredag 13. mai 2011

HVEM SMELTER IKKE AV DENNE PELSDOTTEN ?

Beklager for at jeg ikke har oppdatert på noen dager, men dagene har gått i ett.
Denne uken har jeg hatt to prøver. En i bedrifts økonomi og Jus. Så alle dagene har gått til øving.
I tillegg er fortsatt ikke formen bra. Var hos legen i dag og fikk medisin, satser på at jeg er bedre etter helgen.

Neste uke blir min første praktiske eksamen! Blir spennende, men skummelt!
Vi skal kunne stryke skjorte, knyte slips, knyte sløyfe, sy knapp, sy på en spesiell måte, lage hodeplagg av skjerf
og kunne kjenne hvilke slags stoffer det er, bare ved å kjenne på stoffet (den blir nok vanskligst!).
Satser på at jeg ikke blir alt for nervøs, hehe!

Så hvordan har deres uke vært?

I helgen skal jeg ta det med ro, bli bedre og kose meg med kjæresten. 

Tenkte jeg kunne dele bilder av verdens søteste pelsdott! Eller Rusken som han heter.
Verdens beste katt som jeg ikke kunne levd uten. Babyen min. Rase; Hellig Birma.



Beklager for dårligbildekvalitet. Bildene er tatt med Iphone.


Kosepusen. Jeg smelter bare av å se på bildene.
Har dere noen dyr dere ikke kan leve uten?

Ha en fin kveld!

9 kommentarer:

Hjerterdam sa...

Ntå, så søt! :) Jeg hadde aldri klart meg uten min birma heller, de er så herlige! :)

★MK★ sa...

Oi du skal ha mye forskjellig igjennom utdannelsen skjønner jeg! Må få se det du lager;) Jeg skjønner også at jeg ikke er helt oppdatert på hva som skjer, for jeg har ikke fått med meg at du er syk jeg. Uansett så må du ha god bedring og håper du føler deg bedre snart. Håper også at det kommer en vaksine snart for jeg eeelsker sånne katter. Smelter hver gang Hjerterdam legger ut bilder av sin kjære!

Maria sa...

Masse lykke til på eksamen, vennen! Går sikkert bra! Syns du skal lære med å stryke og brete skjorter, og knyte slips! ;)
Pusen din er så fin! Og jeg kunne ikke klart meg uten vofsen min :)

Mira sa...

Næmmen såååå søt! Jeg vurderer å skaffe meg en katt :)

Jeanita Helen sa...

Åh,så spennende! Elsker å høre om skolen din. Virkelig mye gøy. Kunne nesten tenkt å gå der selv. Men så tøff (og flink) er jeg ikke. Hehe
Du må ha lykke til på eksamen.Du får til alt du vil du,snuppa mi!
Og ikke minst god bedring!
Savner deg snuppa! <3
Og pusen din er kjempe nydlig. Gleder meg til Melissa skal hilse på han og Elvis. Hun elsker jo dyr så:D Hihi

tinemarie sa...

Den praktiske eksamenen hørtes jo også litt morsom ut da:) Hvis man kan det selvfølgelig:P Supersøt katt! Jeg hadde to katter i 13 år, som døde for ca 1 år siden, utrolig trist!! Har lyst på ny, men mannen i heimen er allergisk:P

Regine sa...

så søt :)
eg har ein katt heime hos mamma som er herlig, tjukk og lat ;)

Marit sa...

Så søt! Smelter lett :D

Camilla Didriksen sa...

herregud!!! SÅ SØT