fredag 29. juli 2011

SAKTE, MEN SIKKERT

Hei søtiser!
Håper alt er bra med dere. Tok meg en liten pause fra bloggen etter alt som har skjedd. Det har vært tungt og jeg har ikke følt det har vært riktig å blogge. Men sakte, men sikkert må man prøve å gå tilbake til det normale. Det betyr ikke at man skal glemme det som har skjedd. Det vil jeg ALDRI gjøre, men livet går videre.

Forje uke var jeg med kjæresten min og familien hans til Risør. De hadde leid en hytte for en uke.
Det var kjempe koselig og vi koste oss maks! Med god mat, bading, turer, shopping, turer og mye mer!
(Beklager for dårlige bildekvalitet. Bildene er tatt med Iphonen). 



Båtplassen. Vi hadde en liten båt også, så fisking ble det!


Usj, fisker er ikke noe fine, haha!

En av dagene dro vi med en båt (Øysang) over til Risør. Se på den fine utsikten!

Risør.

Risør.

Vi spiste så utrolig god mat på hytta! En av dagene ble dette middagen. Krabbeklør og reker fra Arendal.

Vi tok også en dagstur til Arendal.


Arendal.

Se på den utrolige fine utsikten! Vi badet et par ganger mens vi var i Risør.
En av de siste dagene tok vi et kveldsbad med denne utsikten! HERLIG!!

13 kommentarer:

Maria sa...

Det er så nydelig i norge. Har så lyst å ta en tur ned til Sørlandet ved anledning jeg også. Men det blir nok ikke tid til det med det første. :)

Kjenner på den jeg også at det ikke har vært helt greit å gå tilbake til bloggingen. Men det er jo viktig at livet går videre med sine viktige og mindre viktige ting. Så jeg blogger - om enn foreløpig med en litt blandet samvittighet. :)

★MK★ sa...

Jeg drømmer veldig selv å dra ned dit + Kristiansand. Det ser jo så skjønt ut! Jeg forbinner det med sjømat som jeg elsker, men Christian liker det ikke noe særlig

Jeanita Helen sa...

Det så kjempe koselig ut:);)
Det er godt du finner noe bra å gjøre oppi alt det grufulle som har skjedd nedi sør!:)

Marit sa...

Så utrolig koslig det virker! :D Norge er virkelig vakkert :)

Regine sa...

Så fine bilder, idyllisk plass! :)

Kristine sa...

Nyydelige bilder! :) Virker som dere har hatt et helt supert :*

Kristine sa...

Så utrolig mange fine steder du har vært :-)
Også den middagen da. Krabbe og reker er noe av det beste jeg vet :D

tinemarie sa...

Risør så jo helt magisk ut!:)

Silje sa...

Herregud for et vakkert land vi bor i!:D alt er liksom så idyllisk:D

Tor jeg må ta meg en tur til sørlandet ganske snart:)

Camilla Didriksen sa...

så mange herlige bilder :D

Anonym sa...

wow these pictures are beautiful! congratulations! I really like your style and your blog! Come and see my Gucci Giveaway, participate and you can win:

http://therightmixoffashion.blogspot.com/2011/10/giveaway-bag-charms-of-gucci.html

Equinox sa...

http://weloveharrypotter-equinox.blogspot.com/

PLZ C

Anonym sa...

I just could not go away your site before suggesting that I extremely enjoyed the usual information an individual supply for your
visitors? Is gonna be again frequently in order to investigate cross-check new posts

My site - how To buy A car
My page :: buying a car with bad credit,buy a car with bad credit,how to buy a car with bad credit,buying a car,buy a car,how to buy a car