onsdag 27. april 2011

EN SKOLEDAG JEG ALDRI VIL GLEMME!

Dagen i dag har vært fantastisk!
I dag fikk vi besøk av Silje Pedersen fra minmote.no på skolen. Hun er veilederen for oppgaven vi holder på med.
Catwalk. Utrolig spennende.

Minmote.no er en av favoritt nettsidene jeg innom vær dag. Så det var en stor glede at Silje Pedersen kom på skolen!
Hun hadde utrolig mye kunnskap, og jeg lærte meg utrolig mye. Nå er jeg enda mer sikker på at det stylist jeg vil bli.

Det er en fantastisk følelse å kjenne at man virkelig har valgt riktig utdanning.
Jeg gleder meg utrolig mye til å komme i jobb. Få erfaring. Oppleve ting jeg aldri vil glemme!
Og jeg skal ikke se bort ifra at jeg kommer til å ta noen kurs, og kanskje videre utdanning innen mote.

Jeg elsker alt som har med mote, og denne dagen vil jeg aldri glemme.
Fikk utrolig mange gode tips for hvordan du vil lykkes i bransjen.

Vil dere at jeg skal lage et innlegg om det jeg lærte i dag? Jeg gjør det med glede!

Silje Pedersen og meg.


2 kommentarer:

Maria sa...

Spennende!! Skriv gjerne mer om det du gjør på skolen, og det du lærte av dagen med Silje! :)

Maria sa...

Må legge til at jeg syns antrekket ditt er mye kulere enn hennes.