torsdag 21. april 2011

AKT TEGINING

Tusen takk for alle de fine kommentarene! Blir så glad!
Dette er det som gjør det morsomt å blogge.

Vet det er en liten stund siden sist jeg blogget. Rett og slett fordi det vært en del andre ting og gjøre,
som har gjort at jeg ikke har hatt tid.

Forje helg var jeg på Sensation White! Utrolig bra! Flere som var der?
Stemingen var fantastisk. En opplevelse for livet!

Tenkte jeg kunne vise dere noen tegninger jeg har tegnet på skolen. Det er en stund siden jeg tegnet de,
men kan jo vise dere litt av det jeg har gjort/gjør på skolen.

Akt tegning;


Hva synes dere?

I morgen reiser jeg på hytta sammen med kjæresten. På hytta venter resten av familien.
Skal bli deilig å bare slappe av resten av påsken.

GOD PÅSKE !

4 kommentarer:

Maria sa...

Uuh, stilig! Hadde dere en modell til å tegne etter? God påske, vennen!

Hjerterdam sa...

Jeg likte den rød veldig godt! Flink er du!

Jeanita helen sa...

Flinka:)
Gleder meg til flere innlegg:) Men påskeferie er jo fult lov,hihi:)

Jeanette sa...

Maria: Den som er helt til høyre hadde vi modell til, men de to andre hadde vi bilder å tegne etter ;)