tirsdag 12. april 2011

“I STILL HAVE MY FEET ON THE GROUND, I JUST WEAR BETTER SHOES”

Sko. Elsker sko! Noen vil vel kalle meg en skofanatiker, hehe.
Kan aldri få for mange!

Sko gjør så utrolig mye ut av et antrekk.
Sko kan løfte et antrekk, men også ødelegge et antrekk! Ikke tenk at skoene ikke er så viktig, for det er de! 


Her er mine tre favoritter:


Nude pumps er et must! Hvertfall i min skosamling. Slet veldig med å finne det perfekte paret,
men tilslutt gjorde jeg det! De er fantastiske å gå i, og har akkurat passe hæl +
de har innebygd platå, noe som gjør de veldig stødig på foten.



Svarte pumps. Alle har vel et par svarte pumps i skosamlingen sin? Hehe.
Må vel si at jeg synes svarte pumps er et must også!
Men pass på å ikke ha for mange. Ha heller et eller to perfekte.
Svarte pumps blir ofte veldig like, og da blir ikke skosamlingen din så spennende, eller kreativ.



Wedges. Helt siden det kom inn i motebildet har jeg elsket det! Liker stilen og uttrykket de gir.
Wedges er også et veldig godt alternativ til de som får fort vondt av å gå i vanlige hæler.
Gleder meg masse til å bruke de! Forhåpentligvis er det ikke lenge til!



Har dere mange sko?
Og hva slags sko er deres favoritter?

Ha en fin kveld søtiser!

3 kommentarer:

Maria Isabell sa...

Ahh! Jeg digget de første :D

Kristine sa...

Åh de beige var råååfine!!! <3

Jeanita Helen sa...

I like!;)
Jeg har nok langt fra så mange sko som deg. Får ikke helt brukt dem med tanke på hvor jeg bor. Og ikke minst at jeg er blitt mamma setter litt stoppe for hva som er på føttene mine:p
Men jeg elsker jo høye hæler da. Så kan vell si at det ligger nok fler enn et par i skapet;)hehehe